Sonntag, 11. Januar 2009

Angiról


Molnár Angi fehér öves Nia oktató vagyok. Talán azzal kezdeném, hogy mindig imádtam táncolni. Sokfajta táncba belekóstoltam, de a szívemhez legközelebb mindig a szabad tánc állt.

 

A Niában találtam meg a megfelelő elegyét a mozgás szabadságának, a koreográfiának és a testet lelket megmozgató zenének. A Nia lehetőséget teremt, hogy megéljem a bennem létező erőket és érzelmeket, a táncon keresztül felfedezzem és jobban megértsem önmagam.

 

A Niát Hriczu Andi óráin ismertem és szerettem meg, majd 2007 márciuásától egy bő évet Angliában töltöttem és ezalatt Hassocks-ban részt vettem Helen Terry fehér öves Nia tréningjén. Helen Terry fekete öves Nia tréner, az amerikai Nia közösség meghatározó egyénisége. Miután hazajöttem Hritzu Andi segítségével és támogatásával kezdtem el a Nia oktatást és 2008 októberétől saját órákat indítottam.

http://nia-angi.jimdo.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen